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이용수
Introduction
Experimental Methods
Test Conditions
Preferential-Diffusion/Stretch Interactions
Transition to Disturbed Flames
Acknowledgments
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
Effects of Positive Stretch on Laminar Burning Velocities in Hydrogen/Oxygen/Nitrogen Mixtures
대한기계학회 춘추학술대회
1992 .01
Laminar Burning Velocity of Methane-Air Mixture in the Presence of a Diluent
International Symposium on Transport Phenomena in Thermal Engineering
1993 .05
Experimental Study on Turbulent Burning Velocities of Two-Component Fuel Mixtures of Methane, Propane and Hydrogen
한국연소학회지
2001 .06
A New Experimental Method for the Evaluation of the Burning Velocity of Powered Fuels
대한기계학회 춘추학술대회
1990 .01
A Burning Velocity Correlation for Premixed Hydrogen / Air / Steam Flames
KSME International Journal
1999 .03
산소부화 조건 암모니아 화염의 층류연소속도 측정
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2019 .05
Laminar burning Velocity에 관한 이론 해석
대한기계학회 춘추학술대회
1985 .01
Nonlinear Acoustic-Pressure Responses of Oxygen Droplet Flames Burning in Gaseous Hydrogen
KSME International Journal
2001 .04
Fundamentals of Laminar and Turbulent Burning
한국자동차공학회 기타 간행물
1998 .11
구형 전파 화염 방법을 사용한 SNG 연료의 층류연소속도 측정에 관한 연구
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2019 .05
길이 스케일이 관여된 층류 화염의 연소 속도 이해
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2015 .12
Interaction of the Burning Spherical Droplets Interaction of the Burning Spherical Droplets in Oxygen in Oxygen-Enriched Turbulent Flow
한국자동차공학회 지회 학술대회 논문집
2007 .10
미립화 메탄올연료의 층류 연소속도
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
1992 .11
환형 다단 확장관 연소기를 이용한 수소 예혼합화염의 연소속도 측정
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2015 .05
저급가스연료의 연소 속도 및 화염 안정성에 관한 연구
한국에너지학회 학술발표회
2016 .10
Laminar Burning Velocities of Atmospheric Coal Air Mixtures
KEPCO Journal on electric power and energy
2016 .01
암모니아/수소/공기 예혼합기의 연소특성 연구
대한기계학회 춘추학술대회
2009 .05
넓은 당량비 구간에서 수소 함유량에 따른 합성가스(H₂/CO)-공기 예혼합 화염의 층류연소속도에 관한 연구
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2012 .11
넓은 당량비 구간에서 수소함유량에 따른 합성가스(H₂/CO)/공기 예혼합화염의 연소속도 및 화염구조에 관한 연구
한국연소학회지
2014 .03
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