메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색
질문

논문 기본 정보

자료유형
학술대회자료
저자정보
Michail Vasiladiotis (École Polytechnique Fédérale de Lausanne) Nicolas Cherix (École Polytechnique Fédérale de Lausanne) Alfred Rufer (École Polytechnique Fédérale de Lausanne)
저널정보
전력전자학회 ICPE(ISPE)논문집 ICPE 2015-ECCE Asia
발행연도
2015.6
수록면
1,061 - 1,066 (6page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색
질문

초록· 키워드

오류제보하기
Single-to-three-phase direct AC/AC Modular Multilevel Converters have gained a significant interest in the field of railway interties. The use of such an MMC-based structure implies more advanced control techniques as well as design requirements, especially in the case where the three-phase side experiences grid asymmetries. This paper proposes a global control scheme, which is capable of ensuring high performance in such operating conditions. In addition, the impact of grid unbalances on the MMC capacitive energy storage requirements is evaluated by using different line current control techniques with current amplitude limitation as well as taking into consideration a three-phase reactive power injection. The proposed concepts are validated by means of simulation results. Finally, preliminary experimental results from a down-scaled laboratory prototype are provided.

목차

Abstract
I. INTRODUCTION
II. ANALYSIS OF THE DIRECT AC/AC MODULAR MULTILEVEL CONVERTER
III. CONTROL SYSTEM AND SIMULATION RESULTS
IV. CHOICE FOR LINE CURRENT CONTROL
V. EXPERIMENTAL RESULTS
VI. CONCLUSIONS
REFERENCES

참고문헌 (0)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

이 논문의 저자 정보

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0