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Luxury product and brand purchasing behavior: A conceptual perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
Transforming luxury: Global luxury brand executives’ perceptions during COVID
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
Do Luxury Brands’ CSR Efforts Pay Off?: A Mediation Effect of Perceived Price Fairness
Academy of Asian Business Review
2023 .06
패션관련 사치품에 대한 태도 및 구매의도에 관한 연구: 30대 중국여성의 해외관광 경험자를 대상으로
관광레저연구
2020 .05
Luxury Brand Campaign Experiences in the 3D Printing Context: Perceived Value of Luxury Brands and Purchase Intentions
광고PR실학연구
2017 .01
Storytelling and Social Networking: Why Luxury Brand Needs to Tell Its Story
Journal of Information Technology Applications & Management
2020 .10
Do luxury brands have to trade off for sustainability?
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
Luxury fashion brands at the gates of the Web 3.0: An analysis of early experimentations with NFTs and the metaverse
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
Faithful and luxurious: Mediating halal with luxury through self-congruity
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
Effects of perceived luxury value and use of sustainable polyester on brand trust, perceived quality risk, and consumers’ brand evaluation
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .03
골프용품 소비자의 명품가치가 준거집단 영향력 및 명품구매의도에 미치는 영향
관광레저연구
2015 .11
Impacts of U.S. affluent consumers’ luxury goods consumption beliefs on repeat purchases of luxury goods: Generational and gender comparison analyses
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .06
Critical success factors for luxury fashion brands in emerging markets: Insights from a qualitative study
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
한국 소비자의 명품브랜드 선호도와 신뢰도 그리고 충성도에 관한 연구
통상정보연구
2019 .09
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
현대인의 댄디즘 특성을 통한 명품 외식 브랜드 활용의 부산 도심 관광 활성화 방안 고찰
관광연구저널
2023 .12
Haute couture-to-table? A study of luxury fashion-brand restaurants/Cafés
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .03
중국 소비자의 유교적 가치가 명품 구매의도에 미치는 영향: 물질주의의 조절효과를 중심으로
무역연구
2017 .01
항공산업에서 럭셔리 제품 인식을 활용한 일등석을 이용하는 승객들을 위한 경영전략에 관한 연구
관광레저연구
2018 .05
The Effect of Fashion Marketing that can Lead Luxury Brand: Qualitative Analysis
산경연구논집
2023 .01
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