메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
저널정보
한국관광산업학회 Tourism Research Tourism Research 제35호
발행연도
2012.1
수록면
23 - 35 (13page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색

초록· 키워드

오류제보하기
The purpose of this study was to examine the impact of communication about performance evaluation on the service quality improvement and cooperation of hotel employees. 292 data were collected for implementing the purpose of study. The results of the analysis are the validity of communication about the performance evaluation and sharing of performance evaluation are likely to have positive impact on the cooperation of hotel employees. Also the cooperation of the hotel employees is likely to have positive impact on the service quality improvement. So it would be recommended that the organization who would like to improve service quality and cooperation of employees should focus on the control not only of service performance evaluation but also communication about performance evaluation.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (31)

참고문헌 신청

이 논문의 저자 정보

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0