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ABSTRACT
1. 머리말
2. F0 고저 범위 대조
3. 발음 평가와 F0 고저 범위 차이의 역할
4. 맺음말
참고문헌
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The Use of F0 in Segmental and Suprasegmental Realization of English Targets by Native Speakers and Korean Learners
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The English Intonation of Native Speakers and Korean Learners: A Comparative Study
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Effects of Pitch on the Perception of English Stress by Japanese Speakers
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2003 .12
The Acquisition of L2 English Focus by Korean Learners
언어
2012 .03
중국인 학습자들의 한국어 강세구 실현양상과 오류진단 및 교정방안 연구
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2012 .06
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2004 .06
과학수사용 화자 식별 시스템의 피치 차이에 따른 신뢰성 척도
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2010 .09
The Use of Actually in English Non-native Speakers' Conversation
영어학
2006 .03
담화속 영어 억양교육의 효율성에 대한 실험연구 : 혼합교수모듈을 중심으로
음성과학
2007 .09
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