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ABSTRACT
1. Introduction
2. Method
3. Results
4. Conclusions and Discussions
References
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2006 .09
블렌디드 러닝의 학습자 니즈에 대한 일고찰 : 관광일본어 학습자의 설문지조사를 중심으로
일본연구
2019 .02
韓国人日本語学習者の接続辞「と」の使用実態 : 事実的用法を中心に
일본어학연구
2017 .09
韓国大学生が関心を持つ日本の「文化」
日本語敎育
2019 .01
Native Language Effect on Production of Merged Vowels in Korean Language
영어영문학21
2015 .01
한국인 영어학습자의 지각 모음공간과 발화 모음공간의 연계
말소리와 음성과학
2014 .09
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2014 .03
Utilizing Mobile Phones to Improve Learning Achievement in the EFL Classroom: Using the Movie, Stuart Little
영상영어교육(STEM Journal)
2019 .01
Non-native Acquisition of Phonological Weight: A Learnability Problem for English Vowels Produced by Korean Learners
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2015 .01
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말소리와 음성과학
2013 .06
The Role of L1 Phonological Feature in the L2 Perception and Production of Vowel Length Contrast in English
음성과학
2008 .03
영어 모음 길이와 모음 공간에 나타난 정보성의 효과
외국학연구
2016 .01
The Vowel System of Present-Day Korean
Korea Journal
1979 .02
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2010 .03
발화 조절에 따른 한국어 모음의 음성적 특징과 오류 양상 분석
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2018 .01
A Phonetic Analysis of Advanced Korean EFL Learners' English Reduced Vowels
영어학
2007 .12
경남방언 남·여 화자의 영어 고모음 발화에관한 연구
언어과학
2014 .01
Australian English Back Vowel Perception by Korean and Japanese Learners of English
어학연구
1998 .06
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