지원사업
학술연구/단체지원/교육 등 연구자 활동을 지속하도록 DBpia가 지원하고 있어요.
커뮤니티
연구자들이 자신의 연구와 전문성을 널리 알리고, 새로운 협력의 기회를 만들 수 있는 네트워킹 공간이에요.
이용수
2018
Abstract
1. Introduction
2. Big Data Analysis
3. Conclusions
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
NEW PRODUCT PLANNING FOR B2C MARKET BASED ON BIG DATA ENVIRONMENT
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2018 .07
TREND ANALYSIS FOR CUSTOMER FASHION INTENTION BASED ON BIG DATA ENVIRONMENT
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2018 .07
Consumer Attitudes' Influence on Food Purchase Intentions and Social Networking Service Recommendations
비즈니스융복합연구
2021 .05
Green Tea and Beverage Consumption Patterns for Elderly Consumers
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2017 .12
The Effects of Perceived Risk of Radioactive Contamination on Consumer Purchase Intentions in Japan’s Food Market
비즈니스융복합연구
2020 .02
냉면전문점의 메뉴품질이 고객만족과 재구매의도에 미치는 영향 : 서울·경기지역을 중심으로
한국콘텐츠학회논문지
2018 .02
Which one is food
International Digital Design Invitation Exhibition
2019 .12
Which one is food
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
Data-driven Modeling and Service based on Big Data Analytics and Perception Process
Journal of Cognitive Science
2017 .06
Utilization and Analysis of Big-data
The International journal of advanced culture technology
2019 .01
노인소비자의 심리적 특성이건강기능식품 구매의도에 미치는 영향
디지털융복합연구
2016 .01
SNS 특성과 뷰티제품 소비행동 간의 관계 - 소비자태도의 매개효과 검증 -
예술인문사회 융합 멀티미디어 논문지
2018 .01
Data-based regional industrial market analysis
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2020 .11
빅데이터 기법을 활용한 Data Technology의 키워드 분석
기술혁신학회지
2019 .04
수출 중소기업의 온라인상거래 활성화를 위한 연구
한국융합학회논문지
2019 .01
지역식당 이용동기에 따른 중요도-만족도 차이와 식당유형의 선택 및 재방문에 미치는 영향에 관한 연구: - 부산시 해양 레저·스포츠 관광객을 대상으로 -
해양관광학연구
2021 .01
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT FOR JOINT DISEASES BASED ON BIG DATA ENVIRONMENT
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2018 .07
Exploring Consumers' Repurchase Intentions on Fresh Food E-Commerce Platforms through the Integration of Value-Based Adoption and IS Success Models
비즈니스융복합연구
2024 .10
Industry and Market Analysis Module by Region
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2022 .12
0