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이용수
Ⅰ. Introduction
Ⅱ. Theoretical Background
Ⅲ. Literature Review
Ⅳ. Methodology
Ⅴ. Discussions and Implications
Ⅵ. Limitations
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
중국 소비자의 유교적 가치가 명품 구매의도에 미치는 영향: 물질주의의 조절효과를 중심으로
무역연구
2017 .01
Do luxury brands have to trade off for sustainability?
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
패션관련 사치품에 대한 태도 및 구매의도에 관한 연구: 30대 중국여성의 해외관광 경험자를 대상으로
관광레저연구
2020 .05
Pride versus Face: What Motivates Asian Consumers’ Luxury Purchase?
Academy of Asian Business Review
2018 .01
Impacts of U.S. affluent consumers’ luxury goods consumption beliefs on repeat purchases of luxury goods: Generational and gender comparison analyses
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .06
골프용품 소비자의 명품가치가 준거집단 영향력 및 명품구매의도에 미치는 영향
관광레저연구
2015 .11
Transforming luxury: Global luxury brand executives’ perceptions during COVID
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
Luxury product and brand purchasing behavior: A conceptual perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
Examining the role of luxury elements on social media engagement
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
Faithful and luxurious: Mediating halal with luxury through self-congruity
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
항공산업에서 럭셔리 제품 인식을 활용한 일등석을 이용하는 승객들을 위한 경영전략에 관한 연구
관광레저연구
2018 .05
윤리적 마케팅 활동이 소비자의 브랜드 선호도와 구매의도에 미치는 영향: 베트남 소비자를 중심으로
인문사회 21
2020 .01
Multinational Products for Consumer-Driven Global Sourcing Strategies
유통과학연구
2019 .01
“I like to buy pre-owned luxury fashion products”: Understanding online second-hand luxury fashion shopping motivations and perceived value of young adult consumers
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .06
Gen Z consumers’ intention to adopt online collaborative consumption of second-hand luxury fashion goods
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
Storytelling and Social Networking: Why Luxury Brand Needs to Tell Its Story
Journal of Information Technology Applications & Management
2020 .10
Understanding Consumer Perceptions of Luxury Vintage Fashion
아태비즈니스연구
2023 .03
Do Luxury Brands’ CSR Efforts Pay Off?: A Mediation Effect of Perceived Price Fairness
Academy of Asian Business Review
2023 .06
명품관광에 대한 지각된 가치가 브랜드 태도 및 행동의도에 미치는 영향
MICE관광연구
2017 .01
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