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Adoption instead of purchase
International Digital Design Invitation Exhibition
2021 .12
Diffusion and Adoption of Smart Media in China
아시아태평양융합연구교류논문지
2021 .12
Adoption of Information Technology in Nursing Practice : A Qualitative Study
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2016 .12
The influential factors of autonomous vehicle adoption in Korea
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2018 .12
Multiple case studies: Strategies for cloud Computing Adoption
정보기술아키텍처 연구
2019 .01
Adoption Factor Prediction to Prevent Euthanasia Based on Artificial Intelligence
인공지능연구
2021 .01
일회성 소비재의 구독서비스 이용의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구: 행동추론이론을 중심으로
디지털융복합연구
2021 .09
Study on the Influence Factors of Social Media Users" Recommendations on Travel Intention: Based on the Mediating Role
비즈니스융복합연구
2024 .06
모바일 쇼핑 AR기술의 편리성이 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구: 구매만족도의 조절효과를 중심으로
디지털융복합연구
2021 .01
골프용품 구매결정요인이 브랜드태도와구매행동에 미치는 영향
디지털융복합연구
2016 .01
Analysis of human needs to promote the adoption of smartwatches : Hybrid approach based on data-driven methodology
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
모바일 광고특성, 개인특성, 구매태도와 구매행동과의 구조적 관계 -청소년 소비자를 중심으로-
한국콘텐츠학회논문지
2020 .05
The Effect of Metaverse Users’ Self-Efficacy on Purchase Intention
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2022 .12
Data-driven analysis for uncovering human needs to facilitate the adoption of assistive technologies in South Korea
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
관광옴니채널 서비스에 대한 관광객 통합기술수용의도와 구매의도에 대한 연구
디지털융복합연구
2019 .01
국내 입양 후 파양된 청소년의 경험에 대한 현상학적 연구
청소년시설환경
2015 .01
비건 화장품 소비자의 구매의도와 구매행동에 관한 연구: 확장된 계획행동이론을 중심으로
차세대융합기술학회논문지
2022 .11
온라인 쇼핑에서 최종 구매결정 지연 발생의 영향요인 : 인지적 종결욕구의 조절효과를 중심으로
한국콘텐츠학회논문지
2017 .12
The Mediating Effect of the Perceived Value in the Relationship Between the Self-Paced Motivation of Purchase of Beauty Device and the Intent to Use Continuously for Middle-Aged Women BODILY
Kinesiology
2021 .09
The Cool Tech-person vs. The Real Me : Effects of Self-discrepancy in Smartphone Use on Consumer Adoption of High-technology Products
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2017 .12
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