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Why Do We Make Impulse Purchases in Live-streaming E-commerce?
아태비즈니스연구
2024 .03
온라인 쇼핑에서 소비자 성향이 충동구매 유형에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2019 .01
Online impulse purchases versus planned purchases and the role of visual attributes
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
The Effects of Live-streaming Commerce Anchor Attributes on Perceived Value and Purchase Intention: Focusing on Chinese Agricultural Market
유통경영학회지
2021 .12
The Effect of Time Pressure on Impulsive Buying Intention in Live Commerce: A Serial Mediation Model of Situational Involvement and Self-Control
소비문화연구
2023 .06
The role of fashion involvement, brand love and hedonic consumption tendency in fashion impulse purchasing
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
현존감과 사회비교가 모바일 FPS 게임 아이템 충동구매에 미치는 영향 : 지각된 가치의 매개효과를 중심으로
사회과학연구
2023 .03
Factors Affecting Service Product Purchases in Live-streaming Commerce
The Journals of Economics, Marketing & Management
2024 .08
라이브커머스를 이용한 지역 특산제품의 판매 활성화 연구 - 소비자신뢰 구축을 중심으로
인터넷전자상거래연구
2023 .12
The Effect of Essential Online Elements on Consumer Purchase Intention: Insights from a Taobao Perspective
유통과학연구
2015 .01
라이브 커머스 마케팅 자극이 충동구매에 미치는 영향: 소비자 심리적 특성의 매개 효과를 중심으로
유통경영학회지
2023 .06
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
直播电商平台下用户购买意愿的影响因素研究: 来自抖音直播平台的证据
Journal of China Studies
2021 .09
라이브 커머스에서 쇼호스트와 라이브 특성이 충동구매에 미치는 영향: 몰입의 매개효과와 시간 압박의 조절효과를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2024 .06
B2B 기업의 마케팅 활동과 고객의 시장 환경이 매출 성과에 미치는 영향
한국경영과학회지
2016 .11
Reputation Effect, Business-stealing Effect, and Income Effect in Amazon’s Co-purchasing Product Networks
상품학연구
2015 .01
중국 온라인 쇼핑 라이브 방송과 왕홍 앵커 특성이소비자의 신뢰와 상품 구매의도에 미치는 영향
유통경영학회지
2021 .02
Impulse Purchase Intention of Chinese Customers at the Large Scale Online Promotion Day : Focus on Intrinsic and Extrinsic Motivation Perspective
인터넷전자상거래연구
2016 .10
온라인 쇼핑에서 매장특성이 고객의 충동구매 유형에 미치는 영향에 관한 연구
e-비즈니스연구
2018 .04
명품화장품 판매원의 판매전략이 소비자 태도 및 관계성과에 미치는 영향
유통경영학회지
2021 .04
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