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In Search of Demanded Green Marketing Practices to Encourage Customer’s Eco-friendly Purchasing Intention
East Asian Journal of Business Economics
2022 .09
A Study on Green Consumer Segmentation Based on Socio-Demographics and Behavioral Responses : Renewing the Relationships between Socio-demographics and Green Behavior
ASIA MARKETING JOURNAL
2015 .04
A Study on Factors Promoting Green Consumption through Decision Tree Analysis
유통경영학회지
2024 .04
민간부문 녹색구매 활성화 방안
정책연구
2022 .11
Drivers of green product adoption: the role of green perceived value, green trust and perceived quality
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2015 .01
A Study on the Performance Impact of Garment Manufacturing Firms Based on Green Supply Chains
무역연구
2019 .01
Empowering Sustainable Development Goals through Green HRM: Driving Green Dynamic Capabilities and Green Innovation in Chinese Enterprises
Journal of China Studies
2024 .09
항공사 승객의 지각된 그린 가치, 그린 이미지, 기업의 그린 평판과 그린 만족도 및 충성도와의 관계 연구
관광연구저널
2022 .06
Determinants of Green Technology Diffusion and Green Trade
한국무역학회 학술대회
2023 .04
Korea’s Green ODA: Performance and Challenges
[KIEP] KIEP Opinions
2022 .06
기업의 녹색소비·생산 활성화 방안
정책연구
2017 .07
Demystifying the green purchasing behavior of young consumers: Moderating role of green skepticism
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .03
친환경 속성의 소구유형에 따른 친환경 제품의 광고효과: 소비자의 조절초점과 해석수준의 조절효과를 중심으로
유통경영학회지
2025 .02
항공사 고객의 친환경 그린 브랜드 자산에 대한 통합적 접근
관광연구저널
2017 .01
Effects of Green Self-Expressive Motive and Fit on Intent to Purchase Bundle Product with Green Premium
유통과학연구
2019 .01
China’s Green Finance Strategy: A Key to Achieve Carbon Neutrality
[KIEP] KIEP Opinions
2023 .02
그린 워싱에 대한 환경정보 제공이 시민의 친환경 상품에 대한 신뢰성과 구매 의사에 미치는 영향
환경교육
2017 .12
Green bonds: a survey
선물연구
2020 .01
중국 그린소비 담론의 탐색적 연구: 텍스트마이닝과 감성분석을 중심으로
유통경영학회지
2023 .04
사회적 공감이 친환경 소비행동에 미치는 영향: 중국 소비자를 중심으로
국제경영연구
2019 .01
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