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Effect of Self-Regulatory Focus on Purchase Intentions of Foreign-owned Perceived Local Brands
산경연구논집
2023 .04
A Study on the Antecedents of Perceived Brand Globalness and Perceived Brand Localness and the Effect on Purchase Likelihood
유통경영학회지
2016 .10
Examining Chinese Consumer Brand Attitudes: Perceived Brand Globalness vs. Localness and the Mediating Role of Quality, Prestige, and Image
상품학연구
2024 .02
The Role of Consumers' Risk Propensity on Consumer Preference for Domestic VS. Global Brands
아태비즈니스연구
2024 .09
The Impact of Self-Regulatory Focus on Chinese Consumers’ Purchase Intentions : Focusing on Foreign-owned Perceived Local Brands
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
The Role of Perceived Brand Nature and Self-regulatory Focus on Chinese consumers’ Purchase Intentions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2022 .06
다차원적 브랜드 글로벌화가 스포츠웨어 브랜드의 품질, 명성, 태도, 구매의도에 미치는 영향: 중국 소비자를 중심으로
무역연구
2021 .01
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
The Impact of Perceived Brand Globalness on Brand Evaluation : the Moderating Role of Thinking Style about Causalit
한국무역학회 국제학술대회
2017 .07
The Effects of Perceived Brand Globalness and Perceived Brand Localness on Chinese Consumer Purchase Intention: The Moderating Role of Consumer Ethnocentrism
글로벌경영학회지
2020 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
Effects of Perceived Brand Localness on Consumer Purchase Intentions : the Role of Brand Authenticity
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
Examining the Mediating Role of Brand Affection and Perceived Brand Innovativeness in Chinese Consumers’ Global Brand Loyalty: A Focus on Xiaomi vs. Apple
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2024 .05
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
중국에서 외국산 유아식품의 구매의도에 관한 연구
유통과학연구
2017 .01
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