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The Role of Perceived Brand Nature and Self-regulatory Focus on Chinese consumers’ Purchase Intentions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2022 .06
Effect of Self-Regulatory Focus on Purchase Intentions of Foreign-owned Perceived Local Brands
산경연구논집
2023 .04
Understanding Consumer Perceptions of Brand Globalness and Localness: The Roles of Self-Regulatory Focus
무역연구
2023 .02
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
Determinants of the Purchase Intention of Chinese MZ Consumers towards Global Brands
한국무역학회 학술대회
2023 .04
외국계 대형할인점 PB제품에 대한 중국소비자의 지각요인이구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2016 .01
A Study on the Factors Influencing the Purchasing Intentions of Chinese Consumers for Overseas Direct Purchases -Focusing on Consumers Who Utilize Mobile Applications
인문사회 21
2023 .06
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
중국에서 외국산 유아식품의 구매의도에 관한 연구
유통과학연구
2017 .01
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
다차원적 브랜드 글로벌화가 스포츠웨어 브랜드의 품질, 명성, 태도, 구매의도에 미치는 영향: 중국 소비자를 중심으로
무역연구
2021 .01
원산지 이미지, 브랜드 태도, 기업의 사회적 책임이 중국 소비자의 지각된 품질과 구매의도에 미치는 영향
경영과 정보연구
2017 .01
网络口碑对韩国和中国消费者购买意愿的影响 -以调节定向和产品涉入度为中心
Journal of China Studies
2018 .01
중국소비자의 한국자동차 구매의도에 관한 연구
산경연구논집
2019 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
Influence of Perceived Quality, Price, Risk, and Brand Image on Perceived Value for Smartphone’s Consumers in a Developing Country
East Asian Journal of Business Economics
2018 .09
Factors Influencing Social Media Purchases among Uzbekistan Consumers: A Focus on Korean Brands
전자무역연구
2024 .08
The Effects of Valence and Regulatory Focus on the Consumer Responses to Online Product Review
광고학연구
2019 .01
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