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FACTORS OF DEVELOPMENT OF SYSTEM OF ELECTRONIC COMMERCE UZBEKISTAN IN MODERN CONDITIONS
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
Developing of electronic commerce in Uzbekistan
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
“m-Commerce 기술” 특집을 내면서
정보과학회지
2002 .06
M-commerce와 T-commerce의 동향과 전망
정보화사회
2002 .01
The Investment Policy of Uzbekistan in Sphere of Communication and Informational Processes
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
M-Commerce의 활용 방안에 관한 연구
한국산업정보학회 학술대회논문집
2003 .11
Formation and Development of Informative Society in Modern Conditions
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
P2P 환경에서 신뢰성 있는 e-Commerce 모델
한국정보통신학회논문지
2004 .12
Formation of risk-management in sphere of information and communication technologies of the Republic of Uzbekistan
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
THE TRANSITION ECONOMY OF THE REPUBLIC OF UZBEKISTAN AND MARKETING MANAGEMENT
ICEIC : International Conference on Electronics, Informations and Communications
2008 .06
U-commerce에서 개인화가 미치는 영향에 대한 연구
한국전자거래학회 심포지움 및 기타간행물
2008 .12
M-Commerce의 현황과 주요성공요인 분석
한국멀티미디어학회 학술발표논문집
2003 .11
우즈베키스탄(Uzbekistan) 여행
대한토목학회지
2009 .10
m-Commerce 산업분석 및 시장성장을 위한 전략방향에 관한 연구
한국통신학회 학술대회논문집
2003 .07
e-Commerce 경험자의 프로그램 연동형 T-Commerce 이용 의도에 영향을 미치는 요인 실증연구 : 혁신성의 조절효과를 중심으로
방송공학회논문지
2005 .12
고객 선호도를 고려한 E-Commerce 시스템
한국통신학회 학술대회논문집
2003 .07
m-Commerce 비즈니스 서비스 전략 방안
정보과학회지
2002 .06
The impact of the Formation Factor of Loyalty Of Mongolian Consumers Attitudes toward M-Commerce
한국정보컨버전스학회 International conference
2008 .01
COMPARATIVE STUDY ON SECURITY SELF-EVALUATION SCHEME FOR E-COMMERCE SYSTEM
한국멀티미디어학회 국제학술대회
2007 .08
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