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표준인증안전학회지
2018 .01
기능성 게임을 활용한 발명교육 혁신의 효과에 관한 연구
한국혁신학회지
2018 .05
빅데이터 분석을 통한 발명 교육 센터에 대한 사회적 인식
한국융합학회논문지
2022 .01
The game of go
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2022 .12
The game of go
International Digital Design Invitation Exhibition
2022 .12
Serious Game Development – Voice Recognition Soccer Game to Prevent Drowsy Driving
디지털예술공학멀티미디어논문지
2017 .01
A Case Study on Design Factors of Educational Game for Mobile Platform
한국HCI학회 학술대회
2017 .02
중국 게임 산업의 발전을 위한 전문 인력 양성 방안 -중국내 대학의 게임 전문 인력 양성 커리큘럼 제안
디지털융복합연구
2020 .01
A Study on Game Rating in KOREA for Juvenile Addiction and CRIME Prevention
Public Value
2018 .06
게임콘텐츠의 음(音)
한국콘텐츠학회지
2015 .06
Game Design for Global Services of Mobile Games -Focusing on the Japanese service case of Lunosoft casual games-
차세대컨버전스정보서비스기술논문지
2021 .01
A STUDY ON GAME DESIGN FOR PREVENTION AND LEARNING OF PANDEMIC
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2020 .11
Game state prediction with machine learning technique
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2017 .12
A STUDY ON THE DEVELOPMENT DIRECTION FOR REPRESENTATION TECHNIQUES OF COLORING GAME CONTENTS FOR CHILDREN’S ART
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2019 .11
A Study on Physical Protection Requirements for Game Based Learning (GBL) Management System
아시아태평양융합연구교류논문지
2018 .01
Situating social games in the everyday: an Australian perspective
Journal of Contemporary Eastern Asia : JCEA
2015 .01
A STUDY ON THE EXPLORATION OF STRATEGIC MARKETING PLANS FOR THE EFFECTIVE EXPANSION OF THE MOBILE GAME INDUSTRY
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2020 .11
Development of Big·Board Game Based on University Campus - Focusing on ‘the Only One’ Game Case
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2024 .12
Game Elements Balancing using Deep Learning in Artificial Neural Network
한국HCI학회 논문지
2018 .08
모바일 게임 플랫폼 평가 및 플로우경험이 게임사용자의 애호도에 미치는 영향
한국콘텐츠학회논문지
2020 .03
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