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Abstract
1. Introduction
2. Literature Review
3. Bayesian Network Model for Cross-Category Promotion
4. Results
5. Concluding Remarks and Future Research Ideas
References
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The Journals of Economics, Marketing & Management
2016 .03
경찰 승진공정성에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
한국경찰학회보
2020 .01
의류 소매점의 판매촉진에 대한 소비자 태도와 구매의도
유통과학연구
2015 .01
An optimization based approach for the Bayesian network structure learning problem
한국경영과학회 학술대회논문집
2015 .04
농업진흥지역과 비진흥지역의 공익직불금 지급단가 차등의 타당성 및 적정성 분석
농업경영.정책연구
2021 .09
남녀 공무원의 승진에 미치는 영향에 관한 비교연구
한국비교정부학보
2018 .01
Estimating Heterogeneous Customer Arrivals to a Large Retail store : A Bayesian Poisson model perspective
경영과학
2015 .06
노인의 건강증진행위가 생활만족도에 미치는 영향
보건과 복지
2015 .12
소비자의 건강관리활동 유형 연구: 보호동기이론을 중심으로
소비자학연구
2021 .01
Market Structure Really Work? The Impact of Market Competitiveness in Trade Promotions
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2015 .11
Spillover Effects of Temporary Price Cuts Evidence from U.S. Scanner Data
계량경제학보
2016 .01
단순 할인과 기부 연계 할인의 효과 비교: 이타성, 제품유형에 따른 차이
한국심리학회지: 소비자·광고
2016 .01
Display Industry Promotion Policies in China
KIET Industrial Economic Review
2021 .02
식품 매장의 제품 구색 확장이 구매에 미치는 영향 : 생활협동조합 매장의 신선육코너 도입을 중심으로
유통경영학회지
2017 .02
Presidential Marketing: Trade Promotion Effects of State Visits
Global Economic Review
2020 .01
Learning Port Simulation Parameter using Bayesian Analysis and Resource Behavior An Experimental Study
한국경영과학회 학술대회논문집
2019 .04
Feasible Bayesian Implementation When Endowments are Unknown : A Case of Public Goods Economy
경영경제연구
2019 .02
Consumer recognition of department store business category in Japan: Comparing consideration of store image to the shopping center
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
Invention Promotion Firm
[KIIP] 한국지식재산연구원 도서DB
2015 .12
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