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내재적 혁신성과 상품 관심이 특정 상품에 대한 소비자 혁신성에 미치는 영향
Human Ecology Research
2018 .01
제품혁신성과 디자인혁신성이 구매의도에 미치는 영향 -소비자혁신성의 조절효과-
인문사회 21
2018 .01
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
A Study on Effects of Repurchase Intention of Consumer Innovativeness and Website Characteristics: Focused on Consumer of Overseas Direct Purchase
산경연구논집
2021 .01
Consumer innovativeness and international consumer behavior: Comments and extensions
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2017 .06
The Effect of Consumer Innovativeness, Perceived Risk and Price Sensitivity on New Product Adoption : The Moderating Effect of Gender
인터넷전자상거래연구
2016 .10
소비자 혁신성이 스마트폰 구매의도에 미치는 영향 : 지각된 위험과 가격 민감도의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .04
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
Distinguishing Online Opinion Leaders : The Mediating Effect of Consumer Innovativeness and Online Opinion Leadership for Values and New Product Adoption Behavior
ASIA MARKETING JOURNAL
2017 .07
A technology-fashion collaborative product: Its impact on consumer attitudes and purchase intention
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .01
상권 방문객의 혁신성 식별과 혁신성 결정요인 분석연구
도시연구
2023 .12
소비자 혁신성향이 친환경제품 만족도에 미치는 영향 : 혁신성향, 친환경성향 및 친환경 제품 혁신성의 상호작용효과
유통과학연구
2019 .01
The Effect of Perceived Consumption Value on Purchase Intention and Recommendation Intention of Up-Cycling Product: Focused on Consumer Innovativeness
문화산업연구
2021 .06
Evaluations on Use Behavior of VR Services and Their Policy Implications: Focusing on Moderating Effects of Personal Innovativeness
한국비교정부학보
2018 .01
소비자의 농식품 구매에 대한 정보의 영향
식품유통연구
2020 .01
리미티드 에디션 패션제품 구매자의 구매의사결정과정에 관한 연구
Human Ecology Research
2016 .01
Recursive macroeconomic theory
[KIIP] 한국지식재산연구원 도서DB
2015 .12
The Theoretical Foundation and Empirical Test of Chinese Consumers' Purchase Intention of Pre-made Food: An Extended TPB Model from the Perspective of Consumer Innovativeness
혁신기업연구
2024 .03
20대 소비자의 기초화장품 구매 전 이용한 정보원천 활용도에 따른 구매 후 만족도
Human Ecology Research
2017 .01
A Study on a Chinese Electric Vehicle Purchase Intention Prediction Model using Machine Learning Analysis
유통경영학회지
2023 .10
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