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Consumer Affinity for Foreign Countries, Film Attendance, and Interest in Purchasing Products from Foreign Countries: An Exploratory Study of Korea and Ireland
International Journal of Human Ecology
2016 .01
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
An Investigation of Korean Consumers' Service Quality Perception of Imported Retail Services: Implications of Consumer Ethnocentrism
Global Business and Finance Review
2020 .01
항공사 브랜드의 원산지이미지 효과에 관한 연구 - 소비자 자민족중심주의를 중심으로 한 중국과 일본관광객 간의 비교 -
호텔리조트연구
2017 .01
Global Fast Food Brands: The Role of Consumer Ethnocentrism in Frontier Markets
산경연구논집
2021 .01
Multinational Products for Consumer-Driven Global Sourcing Strategies
유통과학연구
2019 .01
자민족중심주의 성향이 기업이미지와 브랜드이미지에 미치는 영향
산경논집
2018 .01
중국에서 외국산 유아식품의 구매의도에 관한 연구
유통과학연구
2017 .01
국가 관련 감정이 소비자들의 구매의도에 미치는 영향: 해외진입방식의 조절효과를 중심으로
아태비즈니스연구
2016 .06
베트남 소비자들이 인식하는 한류브랜드 지역성이 국가 친밀감, 소비자태도 및 구매의도에 미치는 영향
국제경영연구
2019 .01
Impacts of South African Consumer Cultural Openness on Country Image and Product-Country Image of South Korea
무역연구
2021 .08
소비자 혁신성과 제품 속성이 스마트 기기의 구매의도에 미치는 영향: 한 · 중 소비자 비교 분석
무역연구
2017 .01
The Effect of Korean Wave on Consumer’s Purchase Intention of Korean Cosmetic Products in Indonesia
유통과학연구
2016 .01
개정 UN 소비자보호 가이드라인과 입법 과제
법학연구
2017 .01
A Study on Consumer Buying Behavior from the perspective of Evolutionary Biology
유통경영학회지
2018 .02
Moderating Effect of Country Familiarity and Country Image on Product Purchase Intention in South Africa
무역연구
2016 .01
The Effects of Consumer Cosmopolitanism and Consumer Ethnocentrism on Cross-border E-commerce in China
무역연구
2020 .01
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
주요국가 소비자법제 연구 Ⅲ - 일본 소비자법제 -
정책연구보고서
2021 .03
동남아시아 소비자의 한국 국가이미지가 한국제품 평가 및 구매의도에 미치는 영향: 베트남, 인도네시아, 말레이시아를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
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