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The Effect of Consumer Affinity and Country Image Toward Willingness to Buy
유통과학연구
2017 .01
베트남 소비자들이 인식하는 한류브랜드 지역성이 국가 친밀감, 소비자태도 및 구매의도에 미치는 영향
국제경영연구
2019 .01
Economic Cooperation Plan in the Natural Resource-Based Manufacturing Industry : Focusing on historical and genetic affinity
아태비즈니스연구
2021 .09
브랜드 글로벌성, 국가이미지, 국가친밀성이 지불의사에 미치는영향과 브랜드 글로벌성과 전형성의 조절 역할
소비문화연구
2017 .01
Impacts of South African Consumer Cultural Openness on Country Image and Product-Country Image of South Korea
무역연구
2021 .08
영국 식민지배가 18세기-19세기 아일랜드 경제발전에 미친 영향
EU학연구
2019 .01
Moderating Effect of Country Familiarity and Country Image on Product Purchase Intention in South Africa
무역연구
2016 .01
The Effect of Entry-Mode Choice on Consumers’ Purchase Intention in a Country-Related Product Association Context: Experimental Evidence from Korea
유통경영학회지
2015 .08
중국 원산지이미지에 따른 한국 소비자의 지각된 가치와 구매의도: 제조 및 브랜드 원산지 효과를 비교
Human Ecology Research
2017 .01
Postentry Branding Strategy Affecting Purchase Intention in a Country-Related Product Association Context : Evidence from Korean Consumers
무역연구
2015 .01
동남아시아 소비자의 한국 국가이미지가 한국제품 평가 및 구매의도에 미치는 영향: 베트남, 인도네시아, 말레이시아를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
국가 관련 감정이 소비자들의 구매의도에 미치는 영향: 해외진입방식의 조절효과를 중심으로
아태비즈니스연구
2016 .06
소비자 혁신성과 제품 속성이 스마트 기기의 구매의도에 미치는 영향: 한 · 중 소비자 비교 분석
무역연구
2017 .01
The Relationship between Foreign Direct Investment and Country Risk
한국무역학회 국제학술대회
2019 .08
Country of Origin, and ?
한국경영학회 융합학술대회
2015 .08
Influence of Home and Host Country Factors on Immigrants' Political Engagement
JIAS
2020 .01
세계 ‘선도국가’ 개념 정립을 위한 시론
국제.지역연구
2021 .12
Economic effects of strategic trade policy: Focused on the distribution of firms in the 3rd country market
Journal of Economic Research (JER)
2017 .01
아일랜드의 금융시장 발전요인 분석 : 펀드산업을 중심으로
유럽연구
2018 .11
한국 국제개발협력중점협력국 사회적 자본 특성 비교
한국비교정부학보
2015 .01
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