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Moderating effect of personality traits on relationships between retail therapy, compulsive buying, and hoarding for fashion products
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .06
The Study on Compulsive Buying as Self-Defeating Behavior: Focused on Social Exclusion Factor
East Asian Journal of Business Economics
2020 .01
Digital Fashion: A systematic literature review. A perspective on marketing and communication
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
IT 패션과 지적재산권
IT와 법연구
2016 .01
자아방어기제와 전치적 강박소비행동에 관한 연구
소비문화연구
2020 .01
The Effect of the Big Five and the MBTI on Impulsive and Compulsive Buying Behaviors: An Integrated Analysis in Online Shopping
무역연구
2018 .01
Determinants Affecting Compulsive Facebook Use: Relationships to Personality and Gratification
Telecommunications Review
2015 .01
물질주의와 강박적 구매의 관계: 구매동기와 일반의사결정유형의 조절된 매개효과
한국심리학회지: 소비자·광고
2015 .01
Taking K-fashion Worldwide: The Evolving Structure of the Korean Fashion Industry and Implications for Policy
KIET Industrial Economic Review
2021 .04
The adoption of digital fashion as an end product: A systematic literature review of research foci and future research agenda
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
디지털로 매개된 패션 소비 경험에 관한 탐색 : 패셔니스트가 되고 싶은 20대를 중심으로
한국언론학보
2023 .12
The role of fashion involvement, brand love and hedonic consumption tendency in fashion impulse purchasing
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
The influence of consumers’ self-concept and perceived value on sustainable fashion
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
소비자의 저장강박행동의 재개념화와 이에 따른 반응에 관한 연구
소비자학연구
2018 .01
[FASHION] SUMMER IS COMING
포브스 코리아
2023 .06
패션 소셜미디어 품질, 정보 이용행동, 구매의도 간 관계 연구
산경연구논집
2018 .01
소비자의 저장강박이 제품유형(쾌락적/실용적)에 따른 구매의 도에 미치는 영향
아태비즈니스연구
2023 .03
Factors affecting Customer Relationship and the Repurchase Intention of Designed Fashion Products
유통과학연구
2020 .01
An explorative study and comparison between companies’ and customers’ perspectives in the sustainable fashion industry
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
Fashion and the metaverse: Implications for consumers and firms
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
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