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지각된 온라인쇼핑몰속성이 신뢰,몰입,구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
한국컴퓨터정보학회논문지
2018 .09
What makes people purchase used products online using C2C used product platform?
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
Influence of Trust and Perceived Value on Chinese Consumers’ Actual Purchase through WeChat Friend Circle
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2015 .05
20대 소비자의 제네릭 인식이 사용 의도에 미치는 영향 : 온라인 유통의 조절효과를 중심으로
한국 SCM 학회지
2018 .10
The Effect of Quality Factors of Overseas Direct Purchase on Perceived Value and Purchase Intention: The Moderating Effect of Price Sensitivity
한국컴퓨터정보학회논문지
2021 .03
A Study on the Effect of the Involvement and Affect Intensity on the Purchase Intention of the Music Goods : Focusing on Plagiarism Suspicion
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
인터넷 쇼핑몰 이용자들의 소비자 혁신성, 지각된 위험, 제품 구매의도 간의 구조적 관계 : 제품유형에 따른 다중집단분석을 중심으로
한국산학기술학회 논문지
2018 .11
A Research on Influencing Factors of New Energy Vehicle Purchase Intention Based on BRA Theory and Environmental Cognitive Theory
한국컴퓨터정보학회 학술발표논문집
2022 .07
소비자의 신체 존중감이 온라인 패션제품 구매의도에 미치는 영향 : 자기 감시성의 조절적 효과
한국산업정보학회논문지
2015 .04
The Effects of Consumers’ Perceived Value and Satisfaction on the Purchase Behavior Towards Biotechnology-Derived Health Products
대한산업공학회 추계학술대회 논문집
2015 .11
A Study on the Effect of the Attributes of Online Food Market on Behavior Intention
한국컴퓨터정보학회논문지
2019 .03
Virtual community experience and customers" purchase intention on second-hand platforms
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .11
Analysis of Influencing Factors of Consumer Purchase Intention on Cross-Border e-Commerce Platform
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
온라인 중고제품 가치지각, 구매만족 그리고 신제품 구매의도간 관계
한국산학기술학회 논문지
2023 .06
소셜 커머스 이용자의 구매의도에 영향을 미치는 요소에 관한 연구: 중국 위챗을 중심으로
한국경영공학회지
2019 .01
중국소비자의 ‘K-POP" 선호도가 한국상품 구매의도에 미치는 영향
한국산업정보학회논문지
2015 .02
Can Social Commerce Platforms Retain Users? The Perspectives of Technological Environments and Perceived Values of Generation Z
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
온라인 중고거래 플랫폼에서 소비자의 인지된 경험품질이 위험성과 효용성에 미치는 영향
한국산학기술학회 논문지
2024 .10
A Study on the Impact of Perceived Value of Art Based on Artificial Intelligence on Consumers" Purchase Intention
한국컴퓨터정보학회논문지
2021 .01
A study on the influence of interaction of virtual reality consumption pattern on consumers’ purchase intention under the background of VR technology
한국컴퓨터정보학회논문지
2021 .05
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