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유통과학연구
2024 .01
A Study on Consumer Buying Behavior from the perspective of Evolutionary Biology
유통경영학회지
2018 .02
Consumer Loyalty toward Organic Food Retail Stores: Perceived Value and Value Co-creation Behavior
유통과학연구
2024 .07
COVID-19로 인한 소비자의 외식행동 변화에 대한 연구 - 인구통계적 특성에 따른 비교 -
한국외식산업학회지
2023 .12
포스트 코로나 시대 소비자정책 방향 연구
정책연구보고서
2021 .02
Determinants of Chinese Consumers’ Self-preventive Behavior after the Global Pandemic: An Integrated Model Approach
무역연구
2022 .12
주요국가 소비자법제 연구 Ⅲ - 일본 소비자법제 -
정책연구보고서
2021 .03
소비자의 개념에 관한 연구
法學論文集
2016 .01
개정 UN 소비자보호 가이드라인과 입법 과제
법학연구
2017 .01
토픽모델링을 활용한 소비자교육 연구 동향 분석
소비자정책교육연구
2020 .01
중국 노인 소비자의 소비자역량에 관한 실증연구
Family and Environment Research
2018 .01
Consumer recognition of department store business category in Japan: Comparing consideration of store image to the shopping center
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
대형마트 및 기업형 슈퍼마켓(SSM) 규제에 대한 소비자의 갈등인식 유형과 대응방식: Q방법론의 적용
소비자학연구
2015 .01
소비자영향평가 사례분석연구
정책연구보고서
2022 .12
고령자 대상 소비자교육 프로그램 개선방안 연구
정책연구보고서
2020 .01
Machine Learning Approach to the Effects of the Superstore Mandatory Closing Regulation
유통과학연구
2020 .01
유통분야 전문용어 사용실태 조사를 통한 용어 표준화 연구
유통과학연구
2015 .01
Applying Consumer Value Theory to Determine Consumer Behavior in Terms of Online and Offline Shopping During COVID-19 Pandemic
유통과학연구
2024 .05
Analysis on Preceding Study of Consumer's Store-Choice Model: Focusing on Commercial Sphere Analysis Theories
산경연구논집
2016 .01
내용분석을 통한 소비자교육 이러닝 동영상 콘텐츠 현황 연구- 관련 기관 및 소비자단체를 중심으로
소비자정책교육연구
2017 .01
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