메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
김혜정 (창원대학교) Nadia Khadam (Department of Law, Fatima Jinnah Women University, Rawalpindi, Pakistan) 주민서 (울산국제개발협력센터)
저널정보
한국교원대학교 뇌기반교육연구소 Brain, Digital, & Learning Brain, Digital, & Learning 제14권 제1호
발행연도
2024.3
수록면
21 - 34 (14page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색

초록· 키워드

오류제보하기
In response to the COVID-19 pandemic, higher education institutions worldwide quicklytransitioned to online learning, and Pakistan's law schools were no exception. Since, thecountry's law departments are renowned for their traditional, lecture-based teachingstyle. To investigate the impact of this transition, this study analyzed the responses of111 law students from Pakistan universities regarding the quality assurance of students,their online learning experiences, interactive relationships within the online courses, andchallenges faced by them in online education. The study's findings suggest a transition fromtraditional instructor-centered legal education to a more learner-centered approach duringthe experience of online education during the pandemic. However, despite this transition,students still highly value instructor-centered classes based on lectures and evaluations,indicating that more work needs to be done to fully embrace a student-centered learningenvironment in online.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (0)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0