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이용수
Ⅰ. Introduction
Ⅱ. Theoretical Background and Hypothesis Development
Ⅲ. Methods and Analysis
Ⅳ. General Discussion
Ⅴ. Limitations and Future Research
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
The Effects of Goal Orientation Consciousness versus Unconsciousness on Consumers’ Choice Tendency
산경연구논집
2020 .01
소비가치가 공연이벤트의 선호도와 상품속성에 미치는 영향연구
관광경영연구
2015 .01
Does Price Promotion Hurt Products’ Perceived Quality? The Role of Attribute Alignability
The Journals of Economics, Marketing & Management
2020 .01
The Influence of Consumers’ Thinking Styles on Their Responses to Marketing Offers: The Moderating Role of Relationship Quality and the Types of Marketing Offers
무역연구
2015 .01
농산물 가공품 선택속성이 만족에 미치는 영향
한국관광레저학회 학술발표대회
2019 .12
Product Data Analytics를 활용한 제품 개발 협업에서의 참여자 기여도 평가
한국경영과학회 학술대회논문집
2018 .04
Attribute Resemblance and Preference for Products: Moderating Effect of Attribute Familiarity
ASIA MARKETING JOURNAL
2023 .04
Interaction Effects of Arousal Level of Positive Ambient Emotion and Advertisement Type on Product Evaluation
ASIA MARKETING JOURNAL
2016 .04
IPA분석을 이용한 커피전문점에서 판매하는 콜라보레이션 제품의 선택속성 및 행동의도에 관한 연구
서비스경영학회지
2018 .06
식생활 라이프스타일이 가정편의식(HMR) 선택속성과행동의도에 미치는 영향
호텔리조트연구
2018 .01
신제품의 혁신 속성과 계획적 진부화가소비자의 구매의도에 미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
Antecedents of product satisfaction and brand satisfaction at product receipt in an online apparel shopping context
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .06
가정간편식의 제품속성에 대한 인식차이: 대학생들과 소비자를 중심으로
유통과학연구
2016 .01
The Factors influencing Customer Satisfaction with and Revisiting Coffee Shops in Korea : The Moderating Roles of Psychological Value
Culinary Science & Hospitality Research
2018 .02
가족캠프 이용객의 효용적·쾌락적 가치가 선택속성과 충성도 사이에 미치는 영향에 대한 연구: 국립청소년수련원 사례를 중심으로
관광레저연구
2022 .10
Research on the Relationship between Product Sales and Product Review Similarity
한국경영과학회 학술대회논문집
2016 .04
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
원산지정보 불일치와 브랜드 진정성에 관한 비교연구
무역학회지
2022 .08
The Effect of Social Media Attributes on Purchase Intention through Motivation Dimensions and Social Media Product Browsing
Journal of Marketing Thought
2018 .01
비대면 환경에서 제품자료관리 시스템 기반 협동제품개발 실습과제 운영 사례
공학교육연구
2022 .01
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