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The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
COVID-19 상황하에서 온라인 브랜드 커뮤니티 유형별 서비스 품질 결정요인이 사용자 만족도에 미치는 영향
인터넷전자상거래연구
2022 .06
마케팅 커뮤니케이션 활동이 브랜드에 대한소비자 저항과 구매의도에 미치는 영향 - 농산물 공동브랜드를 중심으로 -
식품유통연구
2016 .01
A Study on Consumer Value and Corporate Social Responsibility Distribution Activities
유통과학연구
2019 .01
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
Online Brand Community Management for New Products: The Role of Consumer-Specific Social Network Topology
정보통신정책연구
2015 .01
외식기업 브랜드확장 시 지각된 적합성, 소비자-브랜드 관계, 확장브랜드평가의 관계 -기업명성 및 소비자혁신성의 조절역할-
한국외식산업학회지
2022 .12
Brand perception and brand repurchase intent in online apparel shopping: An examination of brand experience, image congruence, brand affect, and brand trust
Journal of Global Fashion Marketing
2016 .01
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
Luxury Brand Equity in Online Channel: The Moderating Effect of Brand Trust
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
스타벅스 브랜드 개성이 소비자 만족과 소비자 웰빙에 미치는 영향 : 브랜드 지식과 소비자-브랜드 관계의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
Distribution of a Soft Drink Brand Communication on Brand Image with e-WOM as a Mediating Role on Indonesians Gen Z
유통과학연구
2023 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
중국 내 한국 식품 기업의 브랜드 아이덴티티가 구매의도에 미치는 영향에관한 연구: 기업 이미지, 기업인지도, 브랜드 충성도의 매개효과 중심으로
기업경영리뷰
2018 .01
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
브랜드 진정성에 영향을 미치는 선행요인과 브랜드 진정성이 브랜드 신뢰 및 브랜드 동일시에 미치는 영향 : 커피브랜드 중심으로
한국외식산업학회지
2016 .12
외식 기업명성, 소비자기반 모브랜드자산, 확장브랜드태도의 관계: 지각된 적합성의 조절역할
호텔관광연구
2020 .02
브랜드 진정성과 자아-브랜드 연결성이 소셜 미디어에서의 고객 인게이지먼트와 충성도에 미치는 영향
Journal of Information Technology Applications & Management
2023 .08
The Influence of Other Brands on the Brand-related Online Social Interactions in Multichannel Context
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2016 .10
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