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The four faces of apparel consumers: Identifying sustainable consumers for apparel
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .01
Strategic profile for positioning eco-apparel among mainstream apparel consumers
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
Capturing sustainable fashion purchase behavior of Hispanic consumers in the US
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
패션기업의 사회적 책임이 소비자의 태도와 지속가능한 의류 구매의도에 미치는 영향
한일경상논집
2024 .05
Antecedents to green apparel purchase behavior of Indian consumers
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2022 .03
모피의류의 편익과 위험 지각이 구매의도에 미치는 영향과 소비자 감정의 다중 매개효과
Human Ecology Research
2017 .01
Exploring US Millennial consumers’ consumption values in relation to traditional and social cause apparel product attributes and purchase intentions
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .01
The influence of consumers’ self-concept and perceived value on sustainable fashion
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
Egoistic and altruistic claims in organic cotton apparel advertising
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .03
“Must-have” skills and knowledge for apparel merchandising professionals in South Africa
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .03
Difficulties to Vietnam Textile and Apparel at the US Withdrawal from Trans-Pacific Partnership Agreement (TPP)
한국무역학회 국제학술대회
2017 .11
Understanding fashion consumers’ attitude and behavioral intention toward sustainable fashion products: Focus on sustainable knowledge sources and knowledge types
Journal of Global Fashion Marketing
2016 .03
Do verbal and visual nudges influence consumers’ choice for sustainable fashion?
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .09
Research on Art Classes for Improving Sustainability: Focused on Sustainable Design Education in Secondary School
상품학연구
2015 .01
Exploring skill requirements of local and multinational companies for entry level marketing professionals in the apparel industry in a developing country
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .09
직장인 여성의 의복추구혜택에 따른 소비자유형과 지속가능성 의류 구매의도의 영향요인
소비자정책교육연구
2023 .06
식품소비자의 가치가 지속가능성 식품의 구매의도에 미치는 영향 : 지속가능성 인증표시 인지의 조절효과와 매개효과 검증
호텔관광연구
2018 .09
지속가능발전교육에 대한 유치원 교사의 인식
유아교육연구
2019 .01
Corporate Social Responsibility of Apparel Industry: A Case Study of OVS
경영컨설팅연구
2019 .01
Why do consumers choose sustainable fashion? A cross-cultural study of South Korean, Chinese, and Japanese consumers
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .06
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