메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색
질문

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
저널정보
한국무역학회 무역학회지 貿易學會誌 第27卷 第4號
발행연도
2002.12
수록면
67 - 89 (23page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색
질문

초록· 키워드

오류제보하기
E-CRM system of main bank's web site offers service by guest, hierarchy, financial instruments. And, it is composed of complex service linked directly & indirectly with financial transaction and inquiry service of specialist about law, tax affairs, banking etc. accompanied in financial transaction. Also, there is bulletin board, goods and service layout, various counseling etc. as a contact route. This is a target value customer wants in Life Time Value : complex service, services offer and so on. And it converges to core customer by dividing customer as individual, corporation, class etc. and constitutes path confirmation as a value guest seeks and information & service offer in 1:1 view point etc..

목차

Ⅰ. 序論
Ⅱ. 웹 사이트와 電子顧客關係管理에 관한 一般的 槪觀
Ⅲ. 國內銀行들의 웹 사이트 現況과 電子顧客關係管理體系
Ⅳ. 結論
參考文獻
ABSTRACT

참고문헌 (0)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

이 논문의 저자 정보

이 논문과 함께 이용한 논문

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0

UCI(KEPA) : I410-ECN-0101-2010-326-002392321