메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
Rajan Varadarajan (Department of Marketing Texas A&M University College Station TX USA)
저널정보
한국마케팅과학회 Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구) Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구) 제31권 제2호
발행연도
2021.1
수록면
142 - 150 (9page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색

초록· 키워드

오류제보하기
Dr. Shelby D. Hunt is a world-renowned marketing scholar and thought leader. Over the course of his first five decades of distinguished and illustrious academic journey, he has made numerous seminal contributions to the advancement of marketing thought and practice. Hunt’s scholarly contributions have been greatly influential in shaping the content and body of knowledge in a number of substantive areas in marketing including macromarketing, marketing channels, marketing ethics, marketing theory and strategic marketing. This tribute article provides a retrospective and perspective on five of Hunt’s seminal pieces (one from each of the first five decades of Hunt’s illustrious academic journey) that have had a lasting impact on my research and teaching and undoubtedly on those of countless other marketing academics worldwide.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (15)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

이 논문의 저자 정보

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0