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Research on the Influencing Factors of Delivery Sevice Satisfaction of Express Companies
무역연구
2020 .01
A Study on the Mediating Effect of Customer Orientation between O2O Service Quality and Customers’ Perceived Service Satisfaction
유통과학연구
2021 .01
중국 C2C 전자상거래 물류서비스 품질이 고객만족도와 고객충 성도에 미치는 영향
아태비즈니스연구
2022 .12
셀프서비스 기술의 품질차원과 고객만족의 관계
유통경영학회지
2019 .10
Port logistics service quality and customer satisfaction: Empirical evidence from Vietnam
The Asian Journal of Shipping and Logistics
2020 .01
Study on the Impact of Fresh Food E-Commerce Logistics Service Quality on Customer Satisfaction, Customer Trust, and Repurchase Intention
무역연구
2022 .10
The Effect of Product Quality and SERVQUAL on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
전문경영인연구
2018 .01
커피전문점의 서비스품질이 고객만족 및 경영성과와의 영향관계 연구 : 지역별 조절효과 분석
관광레저연구
2015 .12
The Influence of E-commerce Logistics Service Quality on Customer Engagement Behavior
The Journals of Economics, Marketing & Management
2023 .04
중국 B2C 전자상거래 플랫폼의 서비스 품질이 고객만족도
무역연구
2020 .01
중국 인터넷쇼핑의 물류서비스품질이 고객의 재사용의도에 미치는 영향 : 충성도와 만족도의 매개효과를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2023 .06
외식산업의 서비스 인식이 고객만족과고객충성도에 미치는 영향- 대전을 중심으로 -
호텔리조트연구
2016 .01
부산지역 5성급 호텔 서비스품질이 고객가치, 고객만족 및 재구매의도에 미치는 영향 연구
관광레저연구
2018 .10
치과의료서비스에서 고객지향성이 관계의 질과 충성도에 미치는 영향에 관한 연구
의료경영학연구
2017 .01
이동통신 이용자의 지각된 고객가치가 고객만족도 및 고객충성도에 미치는 영향: 고객자산가치 모형을 기반으로
인터넷전자상거래연구
2019 .06
The Correlation between Logistics Industry and Other Industries: An Evaluation of the Empirical Evidence from China
The Asian Journal of Shipping and Logistics
2018 .01
고객만족과 재무성과의 관계에서 경제성장률의 조절효과 : 환대산업과 비환대서비스산업의 비교
서비스경영학회지
2016 .09
Exploring the Influence of Service Quality and Perceived Value on Customer Satisfaction and Loyalty in a Social Commerce Environment
무역연구
2024 .08
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
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