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The Effect of Consumer’s Cultural Openness on Attitude toward Global Brand
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
외국 외식 프랜차이즈의 브랜드이미지가 브랜드 태도와 고객성과에 미치는 영향 연구: 중국 소비자의 자민족중심주의, 문화전이의 조절 효과
유통경영학회지
2024 .06
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
중국 내 서구 글로벌 기업의 문화 마케팅 활동이 브랜드 관계 형성에 미치는 영향: 중국 전통적 가치의 조절효과
Journal of China Studies
2019 .01
A Study on Global Consumption Orientation in an Emerging Market
국제경영리뷰
2019 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
The Moderating Roles of Chinese Consumers’ Social System Confidence on the Effects of Achievement Values Reflected in a Brand and Its Advertising on Brand Attitudes
무역연구
2017 .01
유명인 광고모텔속성이 외식브랜드에 대한 애착과 애호도에 미치는 영향-브랜드 커뮤니티 이용정도의 조절효과-
관광경영연구
2016 .01
제품 생산 국가의 이미지가 제품 태도에 미치는 영향: 문화개방성과 한류 문화콘텐츠에 대한 태도의 매개효과
무역연구
2019 .01
Moderator Effect of Product Involvement and Brand Familiarity on the Relationship of Country of Manufacture and Chinese Consumers’ Product Attitude
Journal of China Studies
2017 .01
A Study on the Private Consumption Value of Franchise Companies: A Comparison of Foreign and Domestic Brand Consumers
유통과학연구
2019 .01
The Effect of Private Brands’ Service Quality on Brand Attitude
유통과학연구
2020 .01
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
소비자 관여도를 고려한 브랜드 가치 제공, 브랜드 태도, 브랜드 애착의 관계
유통과학연구
2016 .01
외식기업 브랜드확장 시 지각된 적합성, 소비자-브랜드 관계, 확장브랜드평가의 관계 -기업명성 및 소비자혁신성의 조절역할-
한국외식산업학회지
2022 .12
The Effect of Hotel Brand Image on the Attitude toward Brand Extension : Focusing on the Moderating Effect of Gender
서비스경영학회지
2018 .11
The Role of Chinese Consumers" Society System Confidence on their Focused Value Brand Evaluation
대한경영학회 학술발표대회 발표논문집
2016 .05
Determinants of the Purchase Intention of Chinese MZ Consumers towards Global Brands
한국무역학회 학술대회
2023 .04
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