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Monster
International Digital Design Invitation Exhibition
2018 .05
포켓몬고와 프랜차이즈 요인이 포켓몬빵 구매의도에 미치는 영향
한국콘텐츠학회논문지
2023 .04
A Study on the Optimization of the Pokémon Gym Battle System Based on Game Flow Theory
한국과학예술융합학회
2024 .09
Monster Restaurant
International Digital Design Invitation Exhibition
2017 .08
Apple Monster
International Digital Design Invitation Exhibition
2021 .08
Kill_the_Monster
International Digital Design Invitation Exhibition
2016 .12
게임 속성과 충족 변수가 위치 기반 증강현실 게임의 지속 사용 의도에 미치는 영향
한국콘텐츠학회논문지
2020 .04
A Study on Game Rating in KOREA for Juvenile Addiction and CRIME Prevention
Public Value
2018 .06
STUDY ON THE COMPONENTS OF THE CROWD-SOURCED GAMES
한국엔터테인먼트산업학회 학술대회 논문집
2022 .11
Pineapple Monster
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2020 .11
Pineapple Monster
International Digital Design Invitation Exhibition
2020 .11
The game of go
International Digital Design Invitation Exhibition
2022 .12
The game of go
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2022 .12
위치기반 증강현실 게임에 나타난 공간과 장소성의 경합 - <포켓몬고(Pokémon Go)>를 중심으로 -
문화와융합
2023 .06
게임 괴물 캐릭터 조형의 접목 방법에 대한 연구
디지털융복합연구
2015 .01
The Process of KARATE’s Adoption as Formal Game for the TOKYO Olympic Games and Its Prospects
Kinesiology
2018 .12
Game Design for Global Services of Mobile Games -Focusing on the Japanese service case of Lunosoft casual games-
차세대컨버전스정보서비스기술논문지
2021 .01
A Case Study on Design Factors of Educational Game for Mobile Platform
한국HCI학회 학술대회
2017 .02
Serious Game Development – Voice Recognition Soccer Game to Prevent Drowsy Driving
디지털예술공학멀티미디어논문지
2017 .01
브랜딩 적용을 위한 한국형 괴물 스토리텔링의 의미의 특성과 기호 포지셔닝에 관한 연구
한국과학예술융합학회
2023 .01
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