지원사업
학술연구/단체지원/교육 등 연구자 활동을 지속하도록 DBpia가 지원하고 있어요.
커뮤니티
연구자들이 자신의 연구와 전문성을 널리 알리고, 새로운 협력의 기회를 만들 수 있는 네트워킹 공간이에요.
이용수
등록된 정보가 없습니다.
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
중국 C2C 전자상거래 물류서비스 품질이 고객만족도와 고객충 성도에 미치는 영향
아태비즈니스연구
2022 .12
Study on the Impact of Fresh Food E-Commerce Logistics Service Quality on Customer Satisfaction, Customer Trust, and Repurchase Intention
무역연구
2022 .10
The Influence of E-commerce Logistics Service Quality on Customer Engagement Behavior
The Journals of Economics, Marketing & Management
2023 .04
Influence of JD Platform Return Reverse Logistics Service Quality on Customers' Repurchase Intention
산경연구논집
2024 .07
중국 B2C 전자상거래 플랫폼의 서비스 품질이 고객만족도
무역연구
2020 .01
Exploring the Influence of Service Quality and Perceived Value on Customer Satisfaction and Loyalty in a Social Commerce Environment
무역연구
2024 .08
Research on the Influencing Factors of Delivery Sevice Satisfaction of Express Companies
무역연구
2020 .01
A Study on the Development Strategy of Logistics System in E-Commerce in China
The Journals of Economics, Marketing & Management
2019 .01
배송기사의 고객지향성이 제3자 물류기업의 서비스품질과 경영성과에 미치는 영향
서비스경영학회지
2018 .11
치과의료서비스에서 고객지향성이 관계의 질과 충성도에 미치는 영향에 관한 연구
의료경영학연구
2017 .01
The Effect of Product Quality and SERVQUAL on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
전문경영인연구
2018 .01
중국 해외구매대행쇼핑몰 물류서비스 품질이 고객만족과 재구매 의도에 미치는 영향
무역연구
2019 .01
Port logistics service quality and customer satisfaction: Empirical evidence from Vietnam
The Asian Journal of Shipping and Logistics
2020 .01
CUSTOMER FIRST
한국서비스경영학회 학술대회
2022 .05
A Study on the Mediating Effect of Customer Orientation between O2O Service Quality and Customers’ Perceived Service Satisfaction
유통과학연구
2021 .01
부산지역 5성급 호텔 서비스품질이 고객가치, 고객만족 및 재구매의도에 미치는 영향 연구
관광레저연구
2018 .10
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
Exploring logistics service quality in Hai Phong, Vietnam
The Asian Journal of Shipping and Logistics
2020 .01
만족과 신뢰 매개효과를 통한 크로스보더 전자상거래 플랫폼의 물류서비스 품질과 고객충성도와의 관계 연구
국제상학
2022 .03
0