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Influence of Word of Mouse and Consumers Attitudes on Consumers' Decision-Making in E-Commerce
산경연구논집
2020 .01
Reflections on “Word-of-mouth effects on short-term and long-term product judgments”
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2017 .06
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
유통과학연구
2020 .01
외식산업 분야 구전 커뮤니케이션 연구 동향 분석
호텔리조트연구
2017 .01
The Influences of Restaurant Consumers' Electronic Word-of-Mouth(E-WOM) Information Communication on Product Perception Risk, Benefit and WOM Effect
The Journals of Economics, Marketing & Management
2018 .12
온라인 구전정보의 방향성에 따른 정보의 유용성과 구매의도의 집단 간 차이 분석 : 관여도를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .02
The effect of the valence of word-of-mouth on consumers’ attitudes toward co-brands: The moderating roles of brand characteristics
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2016 .01
일관성 욕구가 소비자의 구전 후 태도변화에 미치는 영향: 만족에 대한 귀인과 추천보상의 역할
소비자학연구
2016 .01
겨울축제 만족과 불만족에 따른 실제 구전활동 분석
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .08
OTT 서비스 소비자의 사회정서역량, SNS구전정보특성, 상호작용성이 구전효과에 미치는 영향에 관한 연구
기업과혁신연구
2023 .06
구전연구에 관한 문헌적 고찰 : 2004-2014 국내 마케팅 학술지를 중심으로
마케팅연구
2015 .02
공공-개인 소비상황이 구전 전보 의존성에 미치는 영향: 불확실성 회피의 조절효과를 중심으로
무역연구
2020 .01
Do all, or only some personality types engage in spreading negative WOM? An experimental study of negative WOM, big 5 personality traits and brand personality
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .01
양면구전의 동기에 관한 탐색적 연구: 이기적 동기와 이타적 동기를 중심으로
전문경영인연구
2016 .01
온라인 구전(e-WOM)정보 습득이 정보신뢰, 구매의도, 온라인 구전(e-WOM)의도에 미치는 영향 연구 : 호텔 객실구매 소비자를 대상으로
관광연구저널
2018 .02
Effect of Online Word of Mouth on Product Sales: Focusing on Communication-Channel Characteristics
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
Effects of (non-)Similar Property Extension of Products on Online Word of Mouth According to Self-construal Level
상품학연구
2022 .04
고객의 자원유형과 성별이 구전의도에 미치는 영향: 인천국제공항 면세점을 중심으로
무역연구
2020 .01
소매환경에서 소비자의 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구 : 조절효과를 중심으로
서비스경영학회지
2015 .03
The Influences of Shopping Enjoyment and Service Recovery on Shopping Experience and WOM Activity
상품학연구
2015 .01
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