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이용수
ABSTRACT
1. 서론
2. 이론적 고찰
3. 연구방법
4. 분석결과
5. 결론 및 시사점
REFERENCES
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Influence of Word of Mouse and Consumers Attitudes on Consumers' Decision-Making in E-Commerce
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2020 .01
The Influences of Shopping Enjoyment and Service Recovery on Shopping Experience and WOM Activity
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2015 .03
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무역연구
2020 .01
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관광레저연구
2018 .05
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
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2020 .01
SNS 구전정보 특성이 외식상품 태도와 구매의도에 미치는 영향 : SNS 수신자 특성의 조절역할을 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2016 .12
호텔 레스토랑의 온라인 구전정보 특성이 지각위험과 구전확산에 미치는 영향
Tourism Research
2017 .01
온라인 구전정보 품질에 따른 이용자들의 소비행동방향성에 관한 연구
무역연구
2018 .01
Effects of (non-)Similar Property Extension of Products on Online Word of Mouth According to Self-construal Level
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2022 .04
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