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Influence of Word of Mouse and Consumers Attitudes on Consumers' Decision-Making in E-Commerce
산경연구논집
2020 .01
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
유통과학연구
2020 .01
외식산업 분야 구전 커뮤니케이션 연구 동향 분석
호텔리조트연구
2017 .01
The Influences of Restaurant Consumers' Electronic Word-of-Mouth(E-WOM) Information Communication on Product Perception Risk, Benefit and WOM Effect
The Journals of Economics, Marketing & Management
2018 .12
소상인 점포 이용 소비자의 라이프스타일(VALS)이 구전 효과에 미치는 영향에 관한 연구
유통과학연구
2017 .01
온라인 구전정보의 방향성에 따른 정보의 유용성과 구매의도의 집단 간 차이 분석 : 관여도를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .02
Effect of Online Word of Mouth on Product Sales: Focusing on Communication-Channel Characteristics
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
The effect of the valence of word-of-mouth on consumers’ attitudes toward co-brands: The moderating roles of brand characteristics
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2016 .01
겨울축제 만족과 불만족에 따른 실제 구전활동 분석
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .08
온라인 구전정보 특성이 정보 신뢰 및 축제 방문 의도에 미치는 영향
한국외식산업학회지
2021 .06
일관성 욕구가 소비자의 구전 후 태도변화에 미치는 영향: 만족에 대한 귀인과 추천보상의 역할
소비자학연구
2016 .01
구전연구에 관한 문헌적 고찰 : 2004-2014 국내 마케팅 학술지를 중심으로
마케팅연구
2015 .02
호텔기업의 소셜미디어 구전정보 특성에 따른 구전신뢰가 행동의도에 미치는 영향
호텔관광연구
2015 .11
호텔 예약사이트 이용후기 구전정보 특성에 따른 구전신뢰가 행동의도에 미치는 영향
관광레저연구
2018 .05
SNS 구전정보특성이 외식제품의 신뢰와 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향 : 사회적 자본의 조절효과를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2017 .04
OTT 서비스 소비자의 사회정서역량, SNS구전정보특성, 상호작용성이 구전효과에 미치는 영향에 관한 연구
기업과혁신연구
2023 .06
Effects of (non-)Similar Property Extension of Products on Online Word of Mouth According to Self-construal Level
상품학연구
2022 .04
소매환경에서 소비자의 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구 : 조절효과를 중심으로
서비스경영학회지
2015 .03
온라인 구전정보 품질에 따른 이용자들의 소비행동방향성에 관한 연구
무역연구
2018 .01
Do all, or only some personality types engage in spreading negative WOM? An experimental study of negative WOM, big 5 personality traits and brand personality
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .01
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